Julkort 2011

Ni har kanske dansat ut julen den här helgen, men jag återser mina julkort jag… ;) Fotade dem duktigt före jul för att visa er och själv komma ihåg till kommande år, men så blev det inte att jag lade ut dem och sen kom massa annat emellan. Men här är de i alla fall! :)

På julkorten var även ett foto av G i pepparkaksdräkt, men eftersom jag inte vill lägga ut bilder på honom i öppna inlägg får ni se dem halvfärdiga. Om du vill ha lösenord så kommentera i ett öppet inlägg så kommer det på mailen!

Alla papper (inkl ”frimärken” och tags) är från Maja Designs serie Vintage Winter. Kanter färgade med Distress Vintage Photo. Diverse spets och berlocker, t ex hjärtan med texten ”Made with love”.

Ett svar till “Julkort 2011

  1. Jag som fick äran att se ditt julkort ”live” tycker verkligen att de var superfina! Vilket jättejobb du har haft med dem!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

