Vårkänsla och snöslask

Nu är vi hemma från en jättetrevlig helg i Stockholm. På fredagen var det vår, i alla fall inomhus när Anna och jag gick på Nordiska trädgårdar på Stockholmsmässan. På kvällen började det snöa och på lördagen låg det en decimeter blötsnö… Lite märklig känsla att vara ute och sladda i snöslask med barnvagnen i mitten av april, men vad gör man inte för att få lille G att somna… Kvällen var i alla fall urtrevlig med tapas och många skratt ihop med två par, varav ett med en 18 månaders (att se honom och G ihop, himmel! Länge sen jag skrattade så, de var helt underbara.) och det andra med bebbe i magen.

Nu måste jag lägga mig, vi har kursstart imorgon så jag måste upp tidigt. Rapporterar från mässan och skriver en längre restaurangrecension så snart jag hinner!

Ha en härlig vecka!
Kram

3 svar till “Vårkänsla och snöslask

  1. Ser fram emot ditt inlägg från mässan! Själv drabbades jag av tunnelseende efter bara en halvtimme där. Det är helt enkelt för mycket krafs för mig.
    Ha det gott!/Laila

  2. Hejsa.
    Lyder til at du har haft en skøn week-end i Stockholm.
    I nat har vi fået et meget lille drys sne.
    Ønsker dig en god dag / god uge.
    Knus Hanne Bente

  3. Det låter som en riktigt fin helg i stan! Visst var slasket oväntat och dessutom omständligt för de mindre vattentäta skor man har. Men så smälte allt bort ungefär lika snabbt som det kom. Hoppas du får en bra vecka, med kursstart! Krams

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

