Två födelsedagskort med Birthday Anya

Både mamma och svärmor har nyligen fyllt år och jag gjorde liknande kort med samma stämpel men olika papper. Vilket blev finast tycker du? :)

20120427-193729.jpg

Papper: Maja design Lantliv och Skärgårdsliv
Stämpel: The greeting farm ”Birthday Anya”
Färger: Distress markers och dynor
Halvpärlor

20120427-193921.jpg

Papper från norska Nille, ett set med födelsedagspapper (gissa om jag ska tillbaka dit i sommar!), cardstock från Tim Holtz
Blommor från Rox stamps
I övrigt som ovan.

Jag gillar verkligen Distress markers-pennorna, de är så lätta att färglägga med. Måste nog köpa några fler… :)

Ett svar till “Två födelsedagskort med Birthday Anya

  1. Jättesnygga! Gillar verkligen stämplarna.
    Har du läst mitt senaste tips om stänplar? Välj kategori i bloggen -”scrapbooking” så är det nog där ett par inlägg ner.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

