Prinsessdop och schlagerparty

Idag är jag på konferens i Örebro med jobbet, hela tre dagar så det blir två nätter borta från min lille G. Idag har vi varit på rundvandring och minglat lite, och nu sitter vi allihop på ett av hotellrummen och kollar på tv – först var det prinsessan Estelles dop…

20120522-224320.jpg

Dopet var jättefint och väckte minnen från G:s dop i juni förra året.

Sen var det dags för Eurovision song contest. Mycket konstigt och en del ok, hoppas Loreen sopar mattan med dem på torsdag och lördag! Bäst tycker jag var Moldaviens klänningar! :)

20120522-225903.jpg

2 responses to “Prinsessdop och schlagerparty

  1. Heisann!

    Ja, det var litt av hvert av kvalitet og smak. Tore hadde det fælt fordi så mange sang falsk. Det hører heldigvis ikke jeg når det bare er… så der lite….

  2. Oj konferens i dagarna tre! Hoppas ni har det trevligt och att det är ok att vara hemifrån. ;) Dopet missade jag men eurovision tittade jag på. Inte mycket som jag gillade igår, håller också tummarna för Loreen. :) Kram!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

