Månadsbilder augusti 2012

Sensommar bland buskarna;

20120801-102356.jpg

20120801-102706.jpg

Närbild på sommardelen – mer mättade färger nu;

20120801-102955.jpg

Var med på fotoutmaningen med månadsbilder! Följ en del av din trädgård, ett träd, en sjö, en bit av himlen eller kanske din bebis, månad för månad, för att spegla tiden som går och/eller årstidens skiftningar.. Gör ditt inlägg och länka hit, lämna sen en kommentar så länkar jag tillbaka till dig!

Vi har också månadsbilder (jag fyller på efterhand som ni lämnar kommentarer):

AnnamA Trädgårdsliv och annat liv
Tausert
Moas Lovely Things

5 responses to “Månadsbilder augusti 2012

  1. Hej!
    Nu har jag uppdaterat länken på mitt blogginlägg…Ha en fortsatt skön vecka! hälsn AnnA

  2. halloj, nu är jag med på banan igen, har publicerat både juni och augustis bilder i tausert-bloggen. Ska försöka komma ihåg att flytta över de gamla bilderna från fotobloggen med så kör jag bara på tausert … enklast så :-)
    kram

  3. Så frodigt och vackert! Trodde inte att buskar kunde se så romantiskt prunkande ut;) Kramis

  4. Nu har jag fått in min månadsbild också Birgit.. passade på mellan skurarna och när jag var hemma.. kram och ha det gott/Monica

  5. Heisann!

    Jeg gelmte august- altfor opptatt til å huske det….. og ingen Birgit passa på!!!
    NÅ er sept bilødet tatt, men jeg vil ta et nytt senere i dag, altfor mye lys og skygge… lenker meg på i kveld en gang!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

