Julmarknad på Steninge slott

Vi är ju i Stockholm den här helgen och idag har vi varit på julmarknad, Helena & Robban, Stefan och jag. Vi parkerade killarna med varsin öl (eller snarare tre var) medan Helena o jag shoppade loss bland tomtar, julpynt och godis. Smart drag!

Det var jättemysigt med julmarknad, man kände hur julstämningen kom smygande…🙂

Här kommer lite bilder från dagen!

1. Helena & Robban tar en paus.

2. Tomtar…

3. Fler tomtar…

4. Helena tindrar med ögonen vid allt julpynt.

5. En hel tomtearmé!

6. Helena o jag köpte likadana ljuslyktor. De lyser jättefint!

7. Stella, Helenas o Robbans ursöta kisse!

4 responses to “Julmarknad på Steninge slott

  1. Först att kommentera🙂 Vilken kanondag vi haft på julmarknaden!!! nu mysmiddag på italiensk restaurang..
    kram Helena

  2. Hej! Helenas syster här!🙂 Är jag först att kommentera?

    Ser kul ut bland alla tomtar iaf…🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

