Måndagstrött…

Idag har jag varit seg och trött, blev många sena kvällar i helgen. Dessutom är min kollega sjuk så jag hade extra mycket att göra idag, men jag tror inte jag glömde något i alla fall…

En bra avslutning på jobbdagen blev att gå och träna Step up på Friskis & Svettis, ett jättebra pass som det gäller att boka i tid – de 30 biljetterna släpps exakt på minuten 5 dygn innan passet börjar, och när jag gick in en halvtimme senare var redan 10 biljetter bokade! Jag har inte kunnat gå på det passet på 6 veckor eftersom jag har gått en kurs i trädgårdsdesign (berättar mer om det i något kommande inlägg) så det var jätteskönt och kul att gå på ett pass man vet är bra! Och jag känner mig faktiskt mindre trött efter träningen än innan – gäller att komma ihåg det när man egentligen bara vill hem o lägga sig! Det var en del nytt sen jag gick senast och ny musik, men finallåten var Fame som vanligt – otroligt bra låt att ge allt till! Blir liksom automatiskt att man sträcker lite extra på sig och gör det där extra hoppet…

Nu ska jag gå och lägga mig tidigt så jag är mindre trött imorgon! Avslutar med en ”snodd” bild på stenladan på Steninge slott i julskrud – bra mycket bättre bild än den jag tog när det var mörkt och småregnade… 😉

steningejul

2 responses to “Måndagstrött…

  1. Skönt med träning! Reggar du på funbeat nu eller har du gett upp det?

    Håller med, den bilden var betydligt mer julig än när vi var där… 🙂

    KRAMIS

  2. Ja det var härligt! Nej har gett upp funbeat, blir aldrig av… Försöker ju gå till spårvagnen på morgonen o hem på eftermiddagen men det är svårare att motivera sig när det är mörkt o kallt…

    Kram!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

