Leker med layouten

Sitter o byter tema på bloggen… Hmm, tror jag gillar den här bäst… Eller vänta, kanske den här… Eller den… Nej förresten den förra var bättre – men vad hette den nu då? Osv… Måste nog hitta någon egen bild att ha som header, känns lite personligare. Nuvarande tema tror jag inte ens man kan byta header så då får jag byta tema igen…

Det är så mycket jag vill göra på bloggen, men tyvärr har jag ju ett jobb att sköta också… Så jag får ta lite i taget, ni (mina presumtiva läsare, vet ju inte om jag har några fler än kära Helena än) får stå ut med en lite ”kal” blogg en stund, och räkna med att den ändrar utseende några gånger framöver! Det kan ju göra det mer spännande förstås, man vet aldrig hur den ser ut när man tittar in… 😉

One response to “Leker med layouten

  1. hihi, jag hittade denna layouten igår när jag satt o bytte med, tänkte DIREKT på dig 🙂

    hihi, visst är det kul att byta lite :.-)

    KRAMIS

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

