Bloggar jag följer

Tänkte jag skulle skriva lite om de bloggar jag följer. Dels är det förstås Helena, min ”bloggmentor”. 🙂

Sen är det mycket trädgårdsbloggar… Mias hem har alltid så fina bilder! Önskar jag kunde ta så fina bilder… Jag gillar verkligen den stilen som Mias hem handlar om, vitt och lantligt… Har inte så mycket av det i mitt eget hem (går inte riktigt ihop med mannens stil som är mer stilrent) men försöker få in det i trädgården istället… Mia, som jag känner från Odla.nu och träffade på trädgårdsmässan i Stockholm i våras, startade sin blogg för ett år sen och firar nu med en utlottning. Kul att läsa om hur hon kände det för ett år sedan, när jag nu är i samma situation med en helt nystartad blogg! Sen följer jag Slottsträdgårdsmästaren, proffsigt skrivet och med fina bilder där också, samt mycket användbara tips. Finns så många roliga och trevliga trädgårdsbloggar, se gärna min länklista!

Förutom trädgårdsbloggarna har jag fastnat för Bloggfrossa och bloggen skriven av hans fru, Tuffast av alla. De är båda jätteroliga och bra skrivna, särskilt roligt när de beskriver samma händelse från olika vinklar… 😉

Här en bild på en födelsedagspresent, en vit krona som jag suktade efter länge och som jag pryder med ljus o blommor!

4 responses to “Bloggar jag följer

  1. Hmm… skrev just en hälsning till dig men jag vet inte vart den tog vägen, kanske inte ens skrev den på rätt ställe så jag gör väl ett försök till. 🙂

    Vad roligt att du också har börjat blogga nu, ska verkligen bli kul att följa. Jag blir ju alldeles rörd över dina fina ord om min blogg.

    Klart att du får vara med i utllottningen. Dessvärre kan jag inte hjälpa dig med bildlänken. Jag bloggar ju via blogger, så där vet jag hur det funkar men här är jag helt vilse… kanske därför min första hälsning hamnade någon annanstans än jag hade tänkt mig. Hihi… kanske hittar du den också.

    Ha en fortsatt mysig helg!
    Kram Mia

    • Hej!

      Har lagt in att jag måste godkänna kommentarer första gången från varje person, därför den inte kom upp direkt… 🙂
      Jag gillar verkligen din blogg, särskilt bilderna som sagt… Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder i min!

      Ha en fortsatt bra helg du också!
      Kram

  2. åhååå… *sträcker på mig* bloggmentor minsann hihi…

    tycker det är så kul att du börjat blogga lite, då hänger man med lite mer i ditt o stefans liv 🙂

    Massa kramar

  3. Ja det klart! 😀 Tycker oxå det är kul, men det är som Mia säger, man blir verkligen beroende… 😉

    Kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

