En lista :-)

Hittade den här listan hos Helena, vem som vill får sno! Jag säger som Helena, säg till isåfall så kan jag läsa! 🙂

DAGENS VILL HA: sol!
DAGENS KLÄDSEL:
jeans, svart t-shirt, grå ny kofta
DAGENS SMINK: mascara – det enda jag har på vardagar, har aldrig lärt mig använda varken foundation eller puder…
DAGENS FRISYR: hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: hmm… betalade räkningar… haha, spännande va!
DAGENS LÅT:
Bad romance med Lady Gaga, går o nynnar på den hela tiden
DAGENS PLANER: hade tänkt köpa byxor efter jobbet men jobbade över lite istället
DAGENS SAKNAD: vännerna i Stockholm!
DAGENS DUMMASTE: att vänta med att skriva ut etiketter till sist på dagen, så att ingen fanns att få hjälp ifrån när datorn vägrade skriva ut… Suck, nu måste jag göra det på måndag istället!
DAGENS SJUKA: fick veta att kollegan jag delar rum med, som varit hemma sen i tisdags, förmodligen har baconfeber, aka svininfluensan, aka H1N1… Jamen det känns ju bra!
DAGENS DROG: ingen, bara en kopp kaffe idag
DAGENS KRAM: Stefan
DAGENS PUSS: Stefan
DAGENS KÖP: lunch i Handelsrätten (fyndigt va, restaurangen på Handelshögskolan…)
DAGENS GODIS: Stefan har snöat in på salta o söta björnar så jag åt en av varje… rätt små dock… 😉
DAGENS HUMÖR: Bra, torsdag är ju sista jobbdagen (jobbar 75% just nu) så det är helgkänsla! 😀

3 responses to “En lista :-)

  1. Hojta om du kommer på hur man gör signaturen permanent.. jag får det inte att funka utan klistrar in html-koden istället.. inte jättebökigt men skulle ju vara skönt att slippa.. har googlat men bara hittat nåt om nån plugin..

    kramis (o ni är alltid välkomna *ler* finns nog fler julmarknader vi kan shoppa oss fattiga på :-P)

  2. Lyckos Stefan!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

