Mörkt o trist…

…utomhus är det nu. Tur då att man kan tända ljus och mysa hemma i soffan! Har just kollat på en kompis som var med i Vem vet mest på TV, hon hade lite otur med frågorna så tyvärr åkte hon ut precis innan finalen. Nu har jag kollat lite bloggar och redigerat länklistan på bloggen. Det blev sent igår så jag ska gå och lägga mig nu, få lite mer sömn…

Så lite reklam… 😉 Idag efter träningen (min favorit-step igen) köpte jag en energibar med ny smak – Pepparkaka! Mums, smakade som chokladpepparkaka. Lite julstämning efter träningen… 🙂 Swebar heter märket, deras andra smaker är oxå goda, tex mintchoklad, den smakar after eight!

One response to “Mörkt o trist…

  1. Åh, bra tips där med mintsmaken på energibaren! Fast pepparkakssmak é ju inte helt fel det heller…

    Nu blev jag ju sugen, klockan tolv på natten:)

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

