Balders Hage och Bloglovin

En av mina favoritaffärer här i Göteborg är helt klart Balders Hage på Södra Hamngatan. De har både inredning och trädgårdsprylar, mycket vitt, lantligt och gammaldags som ni nog har fattat att jag gillar vid det här laget… Varje gång jag är inne känner jag att jag skulle kunna köpa halva affären…! Brukar i och för sig inte bli så mycket shoppat, delvis eftersom min käre make inte delar min vurm för just lantlig inredning och shabby chic, men jag älskar att gå runt och titta och få inspiration. Nu har jag dessutom upptäckt att de har en blogg! Härligt härligt men farligt farligt, blir ju ännu mer sugen på deras fina saker… 😉 Något jag till exempel är sugen på är de fina band de har, funderar på att göra sådana ljuspaket som jag skrev om här. Och så har de jättesöta träbokstäver som man kan bilda ord av, vad sägs om ett God Jul så här inför helgerna?

Se länklistan till höger och kika in!

Sen vill jag tipsa om Bloglovin, ett jättebra sätt att hålla koll på sina favoritbloggar. Gå in på http://www.bloglovin.com och skapa ett konto, sök upp de bloggar du följer och lägg in en prenumeration. Sen får du en lista på de bloggar som har uppdaterat sen sist du var där. Väldigt smidigt! Och om du ändå brukar läsa min blogg, varför inte börja prenumerera via Bloglovin..? *hint hint* 😛

One response to “Balders Hage och Bloglovin

  1. är redan prenumerant 😛
    kramis

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

