Månadsbilder

Har surfat runt på lite olika bloggar och såg en kul idé på bloggen Ute och inne; att lägga upp en bild från samma ställe i trädgården varje månad och på så sätt låta sina läsare följa årstidernas skiftningar. Jag tar alltid bilder i trädgården runt den första varje månad, för att komma ihåg var saker finns, vad som blev extra bra och vad som kan behöva ändras – tack för tipset Mamma! Och from januari 2010 ska jag även lägga upp dem på bloggen. Här kan ni se alla månadsbilder från 2009 på Ute och inne, bilderna är från vår kära Botaniska trädgård här i Göteborg.

4 responses to “Månadsbilder

  1. kul ide!

    fin layout på bloggen! 🙂
    Kramis

  2. Tack för din kommentar och Gott Nytt År.
    Birgitta

  3. Visst är det en bra idé med månadens bild. Det hade jag också tänkt ta tag i 2010. Första bilden får väl bli imorgon då… 🙂

    Två dagar på mässan är ett minimum för mig på nästa mässa. En dag är ju alldeles för lite, särskilt när man träffar en massa trevliga människor också.

    Gott slut och gott nytt till dig vännen!
    Kram Mia

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

