En frostängel i örtagården

Jag hittade en tävling på den norska trädgårdsbloggen Moseplassen och tänkte jag skulle bidra med min frostängel.

Min betongängel fick jag i födelsedagspresent i år av min man, efter lite lobbyarbete… 😉 Jag älskar änglar och har en hel samling inomhus, och nu börjar de även sprida sig till trädgården. Ängeln sitter och vaktar min lilla örtagård med sin lykta, som nu på vintern är isfylld. Visst ser det lite kallt ut, han har ju inga kläder på sig… Men är man en trädgårdsängel så är man!

5 responses to “En frostängel i örtagården

  1. Men vad roligt, då kanske vi kan ses på mässan på fredagen!? Förmodligen jobbar jag söndag så det ser i dagsläget ut att bli fredag och lördag för mig. Som jag längtar…

    Kram kram

  2. så søt liten engel 🙂
    Kjempetrivlig at du vil være med på konkurranse, og nå fikk jeg jo en ny blogg å titte i også 😀

  3. trädgårdsdrömmar

    Hej det är en hängalm som vi visar på vår blogg. Vi klipper det underifrån för att det ska bli som ett parasoll. Det är ett underbart träd!!!!
    Söt ängel du visar.
    Kram Carina

  4. Snöpudrad och söt!
    God fortsättning
    Birgitta

  5. Pingback: Presentasjon av kandidatene til Frøken Frost 2010 | Moseplassen

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

