Rösta på mig!

Jag är med i min första tävling i bloggvärlden, Fröken Frost på Moseplassen. Gå in och titta på alla fina bidrag och rösta – gärna på min frostängel förstås… 😉 😀

Själv vet jag knappt hur jag ska kunna välja bland alla fina bidrag, tur att man får rösta på flera samtidigt… 🙂

5 responses to “Rösta på mig!

  1. Grattis, jag har röstat:)
    Krams

  2. Heisann!,
    Angående utstillingene på skolen: Fylkesmannesn representant sa i åpningen at det var en ”verdenssensasjon”!
    Jeg har tatt bilder, men batteriet mitt gitt tomt, ett av dem ble OK!
    Nå lader det opp….
    Jeg har alt røsta…. på den lilla frosne pyntekålen. Det er vel ikke deg det?

    • Ja det kan jag tänka mig att det var, helt unikt säkert! Nej prydnadskålen är inte jag men det finns ju så många fina bilder, man kan ju knappt välja! 🙂

  3. Självklart så röstar jag på dig… din ängel såg inte ut att frysa 🙂 Han håller sig varm på all kärlek han får från din trädgård.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

