Månadsbilder februari 2010

Så var det 1 februari och dags för andra omgången månadsbilder. Det är fortfarande mest vitt på bilderna, ännu mer snö än 1 januari! Jag minns inte när det senast var så här mycket snö, inte sen jag flyttade till västkusten i alla fall… Min barndoms vintrar i djupaste Småland var alltid (som jag minns iaf) snöfyllda, men när jag på nyårsdagen såg på en av Bullerbyfilmerna på tv slogs jag av att det för en gång skull var mer snö utanför fönstret än på tv:n..!

Blev visst inte exakt samma vinkel men det gör väl inte så mycket… 🙂 Här ser du förra månadens bilder.

Här har jag hittat månadsbilder på andra bloggar:

Andrés blogg

Vilt og vakkert

Mias hageliv

Mias hem

NuMo

Har du också månadsbilder på din blogg? Skriv en kommentar så kan vi länka till varandra!

6 responses to “Månadsbilder februari 2010

  1. Heisann!
    Flott, jeg har ikke funnet ut hvor de andre som er med har sine bilder, bare Mias- siden jeg titter inn der både titt og ofte…!
    La oss lenke……
    Moro med snø når den er så fin som nå … og knaser under føttene for hver skritt.
    Ha en fin kveld.

  2. Heisann igjen!
    Er det bare Mia, Lisa, deg og meg som henger med?

  3. Hej,

    Det ska bli kul att följa dina månadsbilder. Jag har valt en ny vy för i år- förra årets resultat kan man se här: http://blogg.dalang.se/?p=1184&lang=sv-se

  4. Heisann igjen!
    Lisa er den som administrerer og inviterte til månedsbilder. Det første hjertet er linken til hennes blogg! Egentlig er det mange flere som startet opp. Trodde du var en av dem!
    Finner du ut av det?
    Hører gjerne snart fra deg igjen ;:OD)

    • Aha… 😀 Nu har jag länkat till henne också och kommenterat på hennes blogg. Kul om vi är några stycken! Jag fick idén från en annan blogg men hon verkar ha slutat med månadsbilder.

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

