Till och med jag rycks med…

… hoppar i soffan och ropar ”Kom igen Markus! Släpp inte förbi dem!” när tjecken och fransosen närmar sig. Jag är som sagt inte särskilt (nästan inte alls) intresserad, men just spurtarna är ju rätt spännande… Och halvnorsk som jag är så är jag väldigt nöjd ikväll, när Sverige tog guld i stafetten och Norge knep silvret! 😀

Even though I don’t normally care I get kind of swept away with the Olympics when the swedes are winning. And tonight I’m especially happy, as Norway won the silver medal – I’m half norwegian.

2 responses to “Till och med jag rycks med…

  1. hihi, tänkte skicka ett lite halvdrygt sms till dig om att det är bra att Northug kaxar till sig eftersom Sverige vinner guld varje gång han blir ego haha..
    men väljer att skriva det här istället *fnissar*

    Hörs i helgen gumman!!!
    massa kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

