2000 träffar! :) Lägg skumpan på kylning…

Såg just att jag har haft över 2000 ”hits” på bloggen… This calls for champagne! 😉 Tack alla som läser min blogg, det är så kul och jag blir lika glad varje gång jag får en liten hälsning!

Jag skulle vilja ha en räknare för att se antal unika besökare per dag, istället för antalet träffar – om någon kommer hit och läser, går till en annan sida och sedan kommer tillbaka, eller klickar på en bild, så räknas det ju som två… Jag brukar kolla hur många som har besökt startsidan per dag, det känns som att det ger en mer rättvis bild än antal träffar. Men är det någon av er bloggare som vet hur man får en unik-besökar-räknare till WordPress? Tack på förhand!

Ha en lovely lördag!

Kram

7 responses to “2000 träffar! :) Lägg skumpan på kylning…

  1. Grattis till 2000 träffar! Själv använder jag räknare från susnet.se (http://susnet.se/tjanster/) Där kan man se både unika besökare och sidvisningar, men vet inte om det funkar till WordPress.

    Rebecca

  2. Grattis till det.
    Annika

  3. Hallo 🙂
    Grattis med 2000.
    Det samme antallet passerte jeg i går 🙂
    Jeg bruker en teller som kun tar unike pr. dag
    http://susnet.se

    Fortsatt fin lørdag!
    Klemklem

  4. Grattis till dig och skål! 🙂

  5. Heisann!

    Jeg er hjemme igjen og ville ordne bloggen, lenke til bilder mellom andre blogger, men finner ikke ditt siste ”Månedsbilde av et motiv”- du vet!
    Sender du meg lenken?
    Ha en fin kveld!

  6. susnet som folk skriver om häruppe har jag inte lyckats få att funka med wordpress.. hade den på blogspot och där funkade den bra. Har inte tänkt på det så mkt mer men man kankse skulle göra ett försök igen.. :-S
    Annars så har du ju det på din bloggstatistiksida.. längst ner under grafen så står det hur många besökare du har haft varje dag..
    kram helena

  7. Har testat susnet nu men får det inte heller att funka… Någon som har wordpress som har en unik-besökar-räknare? Helena, det är väl totalt antal, dvs även om samma besökare läser (klickar på) flera inlägg/bilder? Jag hittar inte unika besökare, finns det där också?

    Kram!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

