Vårkänslor! Vårtrötthet?

Oj vad tiden går, jag hinner inte med att blogga känns det som… Ingen brist på idéer, men klockan hinner bli så mycket innan jag kommer hem och plötsligt är det läggdags. Jag har varit så trött på sistone, i och för sig har det ju varit många resor men jag undrar om det är pollensäsongen som drar igång nu och gör mig tröttare än vanligt, tycker det svider i ögonen… Måste lägga mig tidigt några kvällar nu och se om det blir bättre.

Nåja, idag fotade jag i alla fall några utslagna våriris och spirande aklejor i rabatten, härligt med vårtecken!

PS Trädgårdsmässan var toppen!! Jag tog massa bilder och shoppade en hel del… 😀 Kommer snart inlägg om det!

2 responses to “Vårkänslor! Vårtrötthet?

  1. Härligt med vårbilder.

    Jag som hade hoppas på att vi skulle kunna träffas på mässan i år igen fick snabbt ge upp det. Men det kommer ju fler mässor… 🙂

    Kram Mia

  2. Oh jag vet vad du menar! Tiden skrider fram mycket fortare än klockornas visare vill. Hoppas du fick ta del av en massa florerande floder av dofter och färger på mässan här i Sthlm. Hoppas du känner dig lite piggare snart…

    Kramar!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

