Penséer i solen

Jag planterade ju penséer häromdagen (för fem dagar sen, hjälp vad tiden går!) och så här ser de ut, tillsammans med ett prydnadshjärta som jag köpte i somras;

Härligt vårig bild! Nu måste jag hänga upp tvätten, så inte S kommer hem från jobbet och kommer på mig med att sitta och blogga medan tvätten ruttnar i maskinen… 😉 Ska försöka uppdatera i helgen, jag omskolade mina frösådder förra helgen så för dem av er som är lagda åt det hållet finns det många spännande bilder att se fram emot… Ni andra får hoppas på ännu ett Barcelonainlägg inom en inte alltför avlägsen framtid. 🙂

One response to “Penséer i solen

  1. Härligt! Du är välkommen att förvandla min balkong till ett lummigt blomparadis:)

    Kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

