Före och efter

Före- och efterbilder är ju populära, hos mig handlar det inte om några makeover-bilder utan om mitt trädgårdsland. Idag har jag äntligen varit ute och gjort i ordning trädgårdslandet; jag har luckrat, rensat ogräs, dödat en och annan mördarsnigel och krattat landet. Imorgon ska jag så de första grönsakerna för i år! 🙂 Jag vet inte hur stor skillnad ni ser på bilderna nedan men det är i alla fall örtagården och grönsakslandet före och efter att jag rensat och krattat.

Today I’ve worked in my garden, see any difference from before to after?

4 responses to “Före och efter

  1. Hej!
    Visst är det härligt att få rensa… jag fick lite hjälp i veckan för jag har så mycket jobb. Man kan ju inte vara överallt… ävne om min man säger ibland_Hur kan du vara i fyra rum och kök på samma gång…..
    Fick en bild från -Tuve där var ett härligt rörjar gäng.
    Ha en skön söndag och lycka till mid sådderna.
    Annika

  2. Oj jössös, att du har så ordnat i dina land INNAN rensningen är jag mycket imponerad av X)

  3. Klart vi ser skillnad! Vilket härligt grönsaksland du har där. 🙂 Och än bättre blir det ju när grönsaker och annat börjar växa. Hoppas du fick en härlig trädgårdsdag idag! Kram Karin

  4. Hej, vad härligt nu när man kan komma ut och odla och fixa i trädgården. Såå härligt. Jag har en tomatuppfödning i köket just nu och längtar till varmare nätter så att de kan bosätta sig i växthuset istället.

    Ses vi den 21 maj? Kul att du hälsar på min blogg ibland.

    Petra

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

