Dagen i siffror

  1. dödssjuk (=förkyld) man som väntade när jag kom hem
  2. gånger som mitt paraply vände sig i vinden
  3. minuter före stängning jag smet in på Knapp-Carlsson
  4. personer på jobbet idag
  5. personer på hållplatsen som åt glass imorse (samarbete mellan GB och Metro)
  6. mysiga affärer jag gick i för att hitta saker till utlottningen på fredag
  7. fina små saker jag köpte till utlottningen (nu blir ni allt nyfikna…)
  8. mistelfrön som satt kvar på träden, trots regnet!
  9. miljoner regndroppar som föll
  10. gånger jag har ändrat i den här listan…
3 responses to “Dagen i siffror

  1. Heisann!

    Koselig gjensyn… jeg har heller ikke vært så flittig til å besøke andres blogger den siste tida. Rekker såvidt å hilse tilbake til de som stikker innom meg. Tror høst og vinter er mer anvendlig til denslags. Nå vil vi være ute, rydde, slappe av i sola (hvor er den nå tro?).
    Men vi har jo blogglistene våre, så det er lett å ta det forsømte opp igjen.
    Litt av en utfordring du hadde fått her, og du klarte jo å løse den sjølom du måtte redigere 10 ganger. Kjempeflott.
    Ønsker deg en trivelig lang hælj!

  2. Härlig sammanfattning av dagen!

  3. PS sånn aldersmessig er du som mine sønner, midt mellom dem, så det passer jo bra om ”ungdommene” er der når du og mannen eventuelt kommer ;:OD) DS

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

