Så här fin…

… var jag igår i mina nya trädgårdsbyxor från Garden girl med matchande scarf. Setet fick jag av Mia och Louise i födelsedagspresent, tack tack! 🙂 Byxorna är generösa i storleken, skönt att inte har nåt som smiter åt när man jobbar i trädgården. Jag skulle kunna växa en del i dem, helst på längden men det är nog kört tror jag… 😉 Däremot fick jag lätt in jackan under byxan, perfekt!

Väl i trädgården planterade jag lite nyinköpta växter och samlade in samt sådde fröer av perenner och tvååringar; från egen trädgård; blågull/Jakobs stege, riddarsporre, muskatellsalvia, fingerborgsblomma, och fådda fröer; vit akleja och svart stockros.

Jag är lite inne på svarta och vita blommor nu, har bland annat beställt svarta enkla och vita dubbla tulpaner från odla.nu… Spännande att se hur de blir till våren!

Krukorna gräver jag ner i trädgårdslandet, så klarar de sig fint över vintern och behöver inte passas. Bra för mig som lätt glömmer bort krukor annars… 😉

2 responses to “Så här fin…

  1. Jag älskar de kläderna och jackan tycker jag bäst om.
    Fast de är aldrig rena precis.
    Ha det gott
    Annika

  2. Tjusigt! Alltså du, inte krukorna;)

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

