Olika utgångspunkter…

Ok, jag skyller på att jag just hade vilat och fortfarande var lite trött, men ändå… Följande  konversation utspann sig just i vårt kök;

S: Du vet han jag sa, som bara hade 0.1.

jag: Vaddå 0.1? På högskoleprovet eller?

S: (stirrar på mig) Högskoleprovet?!? Nej, i bredbandshastighet!

😀 *asgarv*

6 responses to “Olika utgångspunkter…

  1. att ha tankarna på annat håll kan ända oss alla 🙂

  2. Annars hade ju en tolkning varit promille =)

  3. Sigrun Müller Steen

    Jaja, sånt skjer. Dere har tydeligvis ikke vært gift lenge nok til at dere tenker HELT likt 🙂 Tipper dere fikk en god latter!

  4. Fniss, så kan det va. Jag hade nog inte heller kopplat till bredband…finns det så långsamma bredbandsuppkoppingar? 😉

    Låter som om ni hade det trevligt på Österlen. Ser fram emot bilder!

    Kram Karin

  5. Haha, fast även jag hade trott det var högskoleprovet eftersom det är rätt aktuellt nu.

    Bra gjort med det där: palatz 😉

    Hoppas du känner dig pigg idag när det är fredag och helgen står på tröskeln!

    Kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

