Bloggens ettårsdag firas med utlottning!

Idag är det exakt ett år sen jag började blogga. Hurra hurra! 🙂 Redan när jag firade ett halvår skrev jag om glädjen i att blogga, och den känner jag fortfarande. Genom bloggandet får jag övning i att uttrycka mig, tar många fler (och gradvis lite bättre, tror jag) bilder än förr och upptäcker ständigt nya fantastiska bloggar. Det är alltid lika kul att läsa era kommentarer, både från de som troget följer bloggen och från nya läsare.

För att fira bloggens första år ordnar jag en utlottning. Jag har scrappat ett julkort och inhandlat en ask med ”Julstämningspiller” och fyra söta pepparkaksljus, som bildar ett litet inför julen-paket. För chans att vinna, skriv en kommentar till det här inlägget. För ännu en lott, nämn min utlottning på din egen blogg (om du har), antingen i ett inlägg eller som en widget på sidan (som jag har här till vänster, till exempel).

Utlottningen pågår t o m 23 november, den 24 november drar jag en vinnare.

Lycka till!

22 responses to “Bloggens ettårsdag firas med utlottning!

  1. Åh vad kul och massor av grattis! 🙂 Jag tillhör ju de trognas skara och tycker det är kul att kika in här. Julstämningspiller låter onekligen spännande! Kram Karin

  2. Wilhelm Tunemyr

    Coolt med utlottningar =) Du kan ju ta med priset om två helger, om det blir jag 😉

    Hoppas allt är bra, att julförberedelserna inte blir för jobbiga och så. Men du gillar ju sånt (julförberedelser alltså, inte jobbiga saker).

    Kram!

    • Ja, det var lite det jag tänkte med tidsfristen – att ta med det till kungliga hufvudstaden, om någon därifrån råkar bli vinnare! 🙂
      Allt är bra, har inte börjat med julförberedelser än (mer än köpt lite pynt hihi) men ser fram emot det! Ska försöka lägga det på en lagom nivå… 🙂

      Kram

  3. Stort grattis på ettårsdagen! Bilderna ser jättefina ut och jag är allt nyfiken på de där pillrena. Väntar med spänning på den 24:e alltså 😉
    Kram Anna

  4. Vill gärna gratulera på ettårsdagen! Själv har jag drygt tre månader kvar till ett år med bloggen men känner som du, det ger så mycket att blogga, skärper uppmärksamheten och man lär sig massor av andra bloggare!

    Ha det gott!/Laila

    PS Avstår från att delta i utlottningen även om vinsten är jättefin.

  5. Britt-Marie

    Grattis till ett års bloggande!
    Många i vår släkt gillar ju att skriva,
    då är man ”skrivrig”, som nåt klokt barn har sagt!
    Fortsätt vara det!
    Ses till jul! Sköt om dig, fr faster!

  6. Självklart vill jag ju delta i utlottningen!! Jag känner mig ju lite ansvarig till denna bloggs tillblivande ju 🙂 (kanske tom motiverar en extralott föreslår jag fräckt hihi) (skojar bara)…

    Ska lägga ut nåt i min blogg om din utlottning med..
    kraaaam

  7. Terese Rhodin

    Maken klagar för jämnan på min uteblivna julstämning. Hans infann sig lagom till 1a november. Kanske är julstämningspiller lösningen, det låter onekligen väldigt spännande!!!
    Hoppas på min lott och lite julstämning…
    Mvh Terese

    • Hej, vad kul med en ny läsare! Ja då behöver du ju verkligen vinsten – jag är också nyfiken på om de funkar…! 🙂

      Välkommen tillbaka,
      Hälsningar Birgit

  8. Kul med utlottning! vill gärna vara med.Hälsningar Christina i Skåne

  9. Congratulations on your first birthday!
    Thanks for the comment on my Blooming Friday post. I do not read Swedish (unfortunately) so use Google Translate. It may not br perfect but it allows me to read blogs I would otherwise miss out on. It makes blogging truly global 🙂

  10. Heisann, heisann jubilanten…. som tida flyr. Tror vi har kjent hverandre nesten like lenge, men jeg er en av de sporadiske som titter inn hos deg.
    Og vi har begge to fortsatt med ett bilde sex månader ….. på hver vår kant.
    Artig…
    Da gratulerer jeg deg så mye med festlighetene – og håper vi får enda flere bloggopplevelser sammen ;:OD)
    Du får titte inn hos meg å se om du er fornøyd med annonaseringen.

  11. Jag är med! 😀

  12. Grattis till bloggen! Och vilka fina priser du har ”scrappat” ihop:)
    Krams!

  13. Nämen grattis, har det redan gått ett år? Ojoj… ja men jag passar väl på att dra ett par lotter också. Länkar såklart hos mig!

    Kram Mia

  14. Heisann!

    Sjølsagt. oppdraget utført ;:OD)

  15. Grattis till det tänk vad tiden går fort.
    Får se om jag har någon tur….
    Ha det gott
    Annika

  16. Grattis till ett år i bloggosfären! Jag har heller aldrig ångrat en sekund att jag började – det ger så mycket.
    Kram!

  17. Grattis grattis.. självklart vill jag vara med och grabbar tag i en lott i alla fall så här sista dagen.. kram och ha det gott/Moa

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

