Nu är det vinter!

English summary below

Ja plötsligt kom vintern – i fredags kväll började det snöa och sedan har det bara fortsatt. Natt till idag drog ett snöoväder in över landet som väl ingen har missat, men trots att vi har rätt mycket snö hade jag som tur var inga problem att ta mig varken till eller från jobbet. Så här ser det ut hos oss just nu!

Kransen på dörren gjorde jag i söndags när vi hade pysselträff, så här ser den ut på nära håll:

Som ni ser är jag inte så mycket för ”less is more” – ”mer av allt” är mitt motto! 😀

Hoppas ni har det bra i snön och att vädret inte ställer till det för er!

Now winter is really here – we’ve had snow since Friday and it just keeps on coming! Some pictures from our house now, including a door decoration I made last weekend. As you can surely tell, ”less is more” is not really my thing – rather ”more is more”! 🙂

9 responses to “Nu är det vinter!

  1. Heisann! Godt med hvit snø i novembermørket!
    Og de lange kveldene kan brukes til noe fornuftig som å lage sånne vakre dørkranser til advent og jul.
    Nydelig er den. Lukter sikkert godt også ;:OD)

  2. visst är det vackert med snö.

  3. P.S.
    Bra motto och fin krans 🙂

  4. Hej,

    Vad fin kransen blev!! 🙂

  5. Vad kul att se ett alster från pysselträffen,som jag ju tyvärr missade. 🙂 Härligt motto och fin krans.

    Kram Karin

  6. Håller med, the more the marrier:)

  7. Häftig krans!
    Ha det gott!/Laila

  8. Vackert med all snö – snygg krans. Skall ner i källaren och göra mina om den stund.
    Trevlig helg
    Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

