Under granen

Some pictures of my gift wrapping for this Christmas.

Jag gillar att slå in paket enligt ett tema, med fint papper och matchande snören. I år hittade jag tre rullar med jättefint papper på Papeterie i Nordstan;

Jag förskansade mig i hobbyrummet med papper, snören, saxar och en kopp kall vitglögg vid mitt stora härliga pysselskrivbord och skred till verket. Sakta växte högen med julklappar fram;

De flesta paketen var som tur är fyrkantiga, men det här var lite klurigt;

Före...

... och efter

Några närbilder på övriga paket;

Till slut var alla klara och fick ligga under granen över natten;

7 responses to “Under granen

  1. Aaaah, härligt ord: förskansa! Och härligt uttryck: att skrida till verket.

    Hoppas ni haft det mellandagslugnt och är tillräckligt nyårstaggade! Eller ja, man kan väl inte annat än att låta det nya året träda in:)

  2. Glömde ju det mest väsentliga: Gott Nytt År!

    Kramar

  3. Härliga paket.. undrar vad det var i dem.. =).. nyfiken jag… det börjar väl närma sig med bebben vad jag kunde se på bilden.. hur långt är det kvar? ändå mer nyfiken.. hehe.. Önskar dig Gott Nytt År.. ha det riktigt gott/Kram Monica

  4. Vilka fina papper och söta paket!🙂 Det är kul med paketinslagning….

    Gott nytt år!
    Kram Karin

  5. Heisann!

    Ønsker deg alt godt for det nye året!
    Og det spesielle som skal skje….

    http://viltogvakkert.blogspot.com/2010/12/alt-godt-for-det-nye-aret.html

    Nyttårsklem fra Bjørg Nina

  6. Vill veta vad som finns i hehehe.

  7. Jag googlade på ”julklappspapper” och hittade på så sätt din sida, vilket var tur för mig. Har nu själv varit och köpt papper där. Jättesnyggt! Dina julklappar är också jättefina! Många tack för tipset!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

