Ok, vad sägs om det här då? :)

Nä nu måste jag sluta fixa med bloggdesignen, vad lätt man fastnar… Men vad tycks om det senaste? Nytt tema som har plats för både bakgrund och header, och fler valmöjligheter för sidebars att ha widgets i. Valde bara en färg som förhoppningsvis är vilsam som bakgrund – säg gärna vad ni tycker! Igår lyckades jag ju få till en bild med solstrålar som bakgrund, det var fint men lite svårläst om texten inte hade ram. Men när jag försökte få till det på den här blev det inte likadant så det fick blir en färg bara.

Nu måste jag göra lite annat… 😉

Kram Birgit

6 responses to “Ok, vad sägs om det här då? :)

  1. Hej!
    Verkar bra med rubriker upptill också, det vill jag också ha!
    Med stor reservation för att min syn inte är vad den har varit så tycker jag att de bilder du lagt in är ganska oskarpa? Som sagt, jag ser verkligen inte bra.
    Bakgrundsfärgen är ok men jag har svårt att läsa rubrikerna under Senaste inlägg, för liten kontrast? Och det som står omedelbart under den här kommentarsrutan kan jag inte läsa alls, ser bara att där förmodligen står något? Nu menar jag inte att du ska ändra något för en gammal gumma som jag men det kan kanske vara en vink.
    Ha det gott!/Laila

  2. Detta tycker jag var bra mycket bättre än sist jag tittade in.. gillar bakgrundsfärgen och layouten.. nytt o fräscht.. =). Håller med Laila om att bilderna är oskarpa, någon inställning eller nåt i bloggmallen som stoppar bilderna på nåt sätt för dina bilder brukar inte vara oskarpa.. =). Ha det gott och det är roligt att testa sig fram även om det brukar bli mycket mer tid som går åt än man tror och hinner ibland.. Kram/Monica

  3. Gillar! Mysig och gemytlig. Bra med header, lite bild. Bra med mer fokus nu på inläggen! Och färgen är helt ok, testa kanske med mer grånyans i den gröna bakgrunden, om du själv känner för det. Kanske ger ett mjukare intryck..? Men nuvarande färg är absolut inget som stör, gillar din blogg ändå:)

  4. Färgen är lite ”heavy on the eyes” – lite kall liksom.. fast det kanske du har en baktanke med? Att det blir varmare färg när det blir vår??

    Bilderna är lite suddiga också?? Syns mest på den med julkransen på..
    annars kul med kategorierna ovan 🙂

    kram på dig vännen, vi måste höras snart men ska kanske boka in en telefondejt när du slutat jobba på dagen – kvällarna går tyvärr åt till lite tjafs med unge herr W som inte vill sova..

  5. Fint! Kul att headern är tillbaka. Synd att bilderna är lite gryniga.

  6. Nu är väl bilderna lite skarpare, eller? Tror problemet är att de blir för stora… Eller är det värre i det här temat än den var innan?

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

