Julros Winter Sunshine

Förra veckan fick jag en fantastisk julros av mina jobbarkompisar; Helleborus orientalis ‘Winter Sunshine’ heter den. Jag tror inte jag nånsin har sett en så stor julros! Den är helt underbar, översållad av blommor och knoppar. Mina kära kollegor vet verkligen vad jag gillar… 🙂

4 responses to “Julros Winter Sunshine

  1. Oj, den var verkligen fantastiskt vacker. Hoppas det blir bra julrosväder framöver då.

  2. Ja, det var verkligen ett praktexempel av finast julrosen! Lycko dig 🙂 Jag har en tanig stackare som kämpar därute i kylan 🙂
    Spännande tid du har framför dig nu och gott att du är ledig och kan vila dig inför det som komma skall 🙂 Vattengympa måste vara perfekt, mjuka rörelser men ändå lite motstånd.
    Ha det bäst ♥

  3. Underbart härlig julros och fin present! Kul med kollegor som vet vad ”man” gillar. Jag såg att jag har en julros på gång…ser fram emot att det ska börja blomma! Kram

  4. Vacker julros, har aldrig skådat en sådan förr. Fin header dessutom och lite vårig färg i bakgrunden:)

    krams!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

