Första vårtecknet! Underbart är kort…

Hurra, nu börjar krokusarna titta upp! Snart är det vår… :mrgreen: Eller..?
Det här fotot tog jag igår;Men idag ser det ut så här… 😮

Och min fina julros ser inte längre så vårig ut…

Nåja, det är ju bara februari än så det är väl inte så konstigt med lite bakslag. Våren kommer nog till slut ändå! 🙂

Har ni sett några vårtecken än?

6 responses to “Första vårtecknet! Underbart är kort…

  1. Jag har också sett vårtecken! Här har några lökar tittat upp sen några veckor tillbaka (tror det är hyacinter om man kan ha det utomhus med)….

  2. Jag tar gärna lite snö till helgen för jag har ett vinterjobb kvar att göra.
    Baslag är helt ok i februari men inte i april.
    Ha det gott
    Annika

  3. Heisann1

    Så nydelig heading du har fått.
    Nå er det ingen herlig vinter mer, bare slaps og våte støvler, men snart er det liv under og … over snøen ;:OD)

  4. Sv: Aha, samma blogg! Nej det lyckades jag faktiskt inte luska ut, fast att jag visste att du hade en annan blogg. Men du, skulle det inte bli mer babysnack här inne med? Herregud, hade jag varit gravid så hade jag terroriserat bloggen med babystuff. 😉

  5. Det är så svårt att bara välja en bild. Dina bilder är väldigt fina så inte undra på att du inte kunde välja bara en…;))!/Anja

  6. Hej!
    Skoj att du tittade in hos mej! =)
    Din stackars Julros ser ut att frysa stackarn, på min vita så har det bara kommit knoppar än så länge.. har en röd.. kan den heta turkisk någonting!? Eller är jag helt ute och cyklar? =) som jag i alla fall satte i somras som det tyvärr inte kommit några knoppar alls på.. men den kanske tar sej =)
    Jodå jag bor i Kungsbacka, Fjärås rättare sagt. Finns tyvärr inte så mkt butiker här i stan… Sniff och Snabb som även tar in Panduro sortiment ska stänga tyvärr.. sen finns det en som heter Kiawa hobby i Gallerian i innerstan som säljer både scrapbooking material och till att göra egna smycken. De har inte så mkt inne alltid men ibland så kan man ju gör ett fynd =) //Anna

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

