Ssssöndag

Det slår mig att mycket idag handlar om bokstaven S – jag kunde inte sova i morse så efter att ha legat och vridit mig i en timme gick jag upp. Jag vek ihop lite sängkläder till barnet som jag tvättade igår (jag tvättade sängkläder alltså, inte barnet – det är kvar i magen). Fortfaradde inte sömnig så jag satte mig vid mitt skrivbord i pysselhörnan och scrappade ett kort… Blev rätt bra, ska visa det här nån dag. Gick sen och lade mig kl 9 och lyckades sova två timmar till, skönt.

I eftermiddags träffade vi goda vänner och åt semlor, gullade med lillebror och lekte med storebror.

Nu har vi just tittat på Solsidan som var roligt som vanligt och sedan Sherlock på SVT. Jättebra serie, men vilket slut! Hallå, vill ju veta vad som händer..!

Nu ska jag sussa… Natti! 🙂

2 responses to “Ssssöndag

  1. Och så finns det inte fler delar!!! Helt VANSINNIGT – alltså till Sherlock!

    SuSSa gott vännen!
    kram

  2. Hehe, du är kul. Fyndigt, roligt och dessutom lite söndagsslapp över formspråket. Ja, sen var ju såklart även innehållet intressant att få ta del av;)

    Hoppas du får till lite mer sömn inatt då och vidare en mycket mysig måndag med mera!

    Kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

