Gravidfoton

Igår var det ju Alla hjärtans dag och idag är det på dagen 6 år sedan jag och Stefan träffades första gången. Vad passar då bättre än att visa bilder på det största som hänt oss, vårt efterlängtade barn i magen?

En vacker januaridag träffade vi min kompis Karin och fotade gravidbilder. Här kommer några av mina favoriter – besök gärna Karins fina fotoblogg för att se fler, både på oss och andra!

Utomhusbilderna togs i Trädgårdsföreningen och sedan fortsatte vi hemma i Karins mysiga lägenhet med lite innebilder. Vi har redan bestämt att hon ska fota Knyttet när det har kommit ut – så kul att ha och mer personligt än att gå till en studio! Tack Karin för de fantastiska bilderna, vi är så nöjda! 🙂

Yesterday was Valentine’s Day and today it’s 6 years since I first met with Stefan – what could be more suiting than showing some pictures of the result of our love? Taken a beautiful January day by my friend Karin – do visit her lovely blog for more pictures of both os us and others!

17 responses to “Gravidfoton

  1. Mys med bebis i magen! En gravid kvinna är något av det finaste! Så kvinnligt! LÄngtar tills den dag jag är där själv… 🙂

  2. Sigrun Steen

    Nydelige bilder, Birgit! Så flink du er å ta vare på stunden!

    Klem til dere alle tre fra tante Sigrun

  3. Vilka fina bilder 🙂
    Längtar efter o få se den lille

  4. Fina bilder!
    Det finns inget som barn! Har själv 4! Hälsningar Christina

  5. Fina ni är! Jag har mina ”överstökade” men ska snart bli faster. Härligt det med.
    Eva

  6. Åh vad kul att se bilderna här hos dig och vilka du valt! 🙂 Och ännu roligare är det så klart att ni är nöjda. Jag ser så framemot nästa fotografering. Grattis på årsdagen!

    Kram Karin

  7. Ni är sååå fina ❤ awww jag blir så rörd. Ni kommer bli världens bästa föräldrar. Jag har inte fått bilderna från fotografen än :/

  8. Detta är ju så himla vackert! Du strålar riktigt fint, det är fint med graviditet – kanske borde man själv bli det;) Speciellt vackert är det när man har en duktig fotograf som lyckas fånga den rätta känslan. Bra sätt att hantera Alla hjärtans dag tycker jag, genom att dela med dig av dessa bilder.

    Tack själv för dina kommentarer, och känn ingen press med att kommentera. Förstår att det tar mer tid än vad man tror att vara pre-mammaledig:)

    Bisous!

  9. Vilka fina bilder ni fick där, härligt att ha som minne sen. Grattis på 6 årsdagen förresten ! Tack för din hälsning, nej jag har inte visat något pyssel på bloggen än, men det kanske kommer.
    Lisa/Lisas trädgård

  10. Vad spännande med bäbis i magen! Underbara bilder!
    Ha det bra nu! Kram! / Irene

  11. Stort grattis på årsdagen (lite i efterskott)! Vilka fina bilder 🙂 Hoppas ni har det så bra som det ser ut på bilderna. Kram

  12. Heisann!
    Nå er snart ventetida over…. innen jeg kommenterer neste gang, har du et lite kryp i armene. Lykke til med det store som skal skje!Skal huske på å tenke på deg. Stor mammakram fra meg ;:OD)

  13. Underbara bilder Birgit.. ser så mysigt ut och ni ser så lyckliga ut.. lycka till med allt för nu närmar det sig.. *love* från mig till er alla.. Monica

  14. Vilka fina bilder och vad underbart att ha för att titta på genom åren! Förstår att hon ska få fota lilla miraklet sen med, skoj att ha bilder tagna av proffs med det blir något helt annat av det hela då.

    Sv: Oj tack! Man är ju så himla själkritisk gällande sina egna grejer. Jag tycker att alla andra gör så fina grejer medan jag bara letar fel på mina egna. Ser fram emot att se dina kort med!

  15. Mysiga bilder ❤
    Ni ser så kära ut =) Nu är det inte många dagar kvar…
    STOR kram från mig till er

  16. Åh vad fin du är med magen! Och vilken söt liten familj ni snart kommer att bli alla tre.

  17. Vilka vackra bilder du fått på din mage! Jag ångrar mig så att jag inte tog fler bilder båda graviditeterna!
    Jag fick inte shoppat så mkt på rean i KBA, mest av lathet tyvärr… men fyndade lite saker på svenskscrapbooking.se i deras forum istället ;o)
    Jag har precis börjat färglägga stämplar och använder promarker, det är jätte roligt!! (och beroeendeframkallande….!!) ;o)
    Ta hand om magen!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

