Födelsedagskort

Tack för alla fina kommentarer på mitt förra inlägg! Kul att så många gillar bilderna lika mycket som vi gör. Roligt också med flera nya kommentatorer, både på det inlägget och på mina vinterbilder. Välkomna, hoppas ni stannar kvar och fortsätter lämna kommentarer! Det är så kul att veta vilka som är inne och läser på bloggen, en kommentar behöver inte vara lång (även om det förstås är trevligt också!) utan det roliga är att veta vilka som läser och vad ni tycker om olika inlägg.

För att fiska efter lite mer beröm 😉 så lägger jag ut några bilder på två födelsedagskort som jag har gjort nu i februari. Tidigare har jag bara gjort julkort men ju mer jag gillar scrapbooking desto större lust har jag att göra kort till fler tillfällen. Häromdagen var jag i affären Scrapbook etc här i Göteborg och köpte några enkla kort med kuvert att ha som grund, fina matchande papper att använda till kort och häftkuddar för att få 3D-effekt (används tex på bokstäverna och grattis-stämpeln på korten nedan). Som bonus fick jag några söta guldhjärtan på miniklädnypor som säkert kommer väl till pass framöver!

Kort 1:

Kort 2:

Ha en bra helg!

PS Grattisstämpeln är från Liten Tingla, Inkido har också en som är väldigt lik.

5 responses to “Födelsedagskort

  1. Jätte fina! Grattis stämplen är en inkido va? De gör riktigt snygga grejer. Och så ser jag att du har en kantstans med, läckert!

  2. Äntligen ett nytt inlägg! Funderade lite på om befann dig på annan plats och sysslade med något helt annat 🙂
    Superfina kort!
    Ha en riktigt go helg!! Kram

  3. Sv: Det var förinställt, tack och lov var jag inte vaken klockan fem. Haha. (jag gick och la mig vid tre inatt). 🙂 Ha en bra lördag!

  4. Sv; Haha, så dålig koll har jag! Tingla har jag dålig koll på, men förvillande lik en Inkido är den! 🙂

  5. Nu står det ena på byrån här hemma 🙂
    Det andra var också jättefint.
    Kram

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

