Fynd

Kolla vad jag hittade på ICA Maxi igår – för 49 kr! Funderar på om jag borde ha köpt två stycken… 😀

image

Posted from WordPress for Android

6 responses to “Fynd

  1. Ja till det fyndpriset skulle du köpt två. 🙂 Olivträd är ju så fina!

    Kram Karin

  2. Fin…eh…blomma? 🙂

  3. Lycka till med olivträdet. Det lär kräva ”sin karl” att klara ett sånt.
    Men OM man gör det blir man rikligt belönad!

  4. JA… spring ner och köp en till… innan knyttet kommer… för det kan ju bli av idag =). Oliver vill vara två för att pollinera sig! SPRING (och hoppa lite) då kanske knyttet vaknar *hihi*. Jag har väll berättat vad som hände mig då jag hoppa =) (vattnet gick) STOR KRAM Mari

  5. Tack! =) Jaa det känns mest rätt att fira den februari månad som det var när vi förlovade oss! =) Nu ska min sambo bara komma till skott att ”fria” också så vi kan gifta oss.. annars får jag väl vänta ett år till nästa skottår ;o)
    Jag använder lite spillbitar till tändsticks askarna så det är både tunt och lite tjockare papper, men det funkar bra vilket som! =) Åh olivträd som är så fint, synd att jag har en liten ligist här hemma på snart två som river ner alla våra blommor… ;o) får vänta tills våren kommer å plantera ute istället….=)

  6. Fin som få och säkert lättskött, ser iaf ut så:)

    Tack för dina kommentarer – återkommer gärna med konstruktiv kritik så snart jag har haft deadline på min tenta, så att det blir något konstruktivt resultat alls på den:)

    Kramar

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

