Dagens projekt

Idag har jag bakat chokladbollar! Mums! Gick en timmes promenad också, skönt och vem vet, kanske sätter det lite fart på Knyttet… 🙂

image

Posted from WordPress for Android

9 responses to “Dagens projekt

  1. Oj så gott! 🙂 Och härligt med promenad även om vädret inte var toppen idag. Knyttet, är det inte dags snart? 😉

    Kram

    Ps. Jag ska just till att börja läsa boktjuven!

  2. Ta det nu lite lugnt, det är lååångt tills den åttonde! 😉 Googla på igångsättning så får du upp en massa ”bra” tips, som att köra bil över järnvägsräls, studsa på yogaboll, blåsa ballonger, massera brösten, färdknäpp m.m. 🙂

  3. Jag sitter här i morgonkoftan och känner plötsligt för att hoppa frukosten – choklad vill ja ju med ens ha! Dina chokladbollar ser dessutom ‘klassiska’ ut: små, söta och ‘gammaldagsiga’ knytten:)

  4. Mumsigt!! Tänker på dig jättemycket nu!! Går bara o väntar på ett litet sms 🙂
    Så himla spännande!
    Många stora kramar

  5. Ojdå… pasta carbonara till middag lät plötsligt inte så lockande… chokladbollar med riktigt smör, lite kaffesmak och mycket kokos ska det vara…

    Hoppas du mår bra trots att Knyttet verkar trivas välsigt bra därinne.

  6. Sv: hehe, fast ingen märker ju om du plockar bort lite. Jag är mest rädd att jag ska missa något jätteintressant om jag tar bort någon, nyfiken till tusen ju. Haha!

  7. Nu är badrummet städat och klart så nu skall jag också promenera:-)
    Ser fram mot dina bilder från snödroppsutställningen.
    Trevlig helg
    Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

