Det ringde på dörren…

… Och där stod ett blomsterbud med en underbar mor- och barnbukett! Visst är blommorna fina? Andra gången i mitt liv jag får blomsterbud – första gången var i somras när jag fyllde 30 – och från samma personer! 😀 Tusen tack!

Vi har även fått en söt bukett med blå anemoner och vita ranunkler från S jobb, ihop med ett presentkort på Polarn o Pyret. Jättekul, jag gillar verkligen deras kläder men de är ju rätt dyra, men nu kan vi verkligen unna oss några fina bebiskläder därifrån! Ska nog köpa nån lite större storlek så gullungen kan ha dem lite längre… 🙂

Vi har fått massa blommor (bla en bukett av min bror som jag tyvärr inte hann fota) och presenter, jag är överväldigad av all uppvaktning ”bara” för att vi fått barn! 🙂

Posted from WordPress for Android
image
image
image
image

6 responses to “Det ringde på dörren…

  1. Så fint! Blommor gör att man blir så glad, speciellt när de kommer med blomsterbud. Hoppas det går bra med all vår-(som i årstid)-baby-mys:)

    krams!

  2. Kul med blomsterbud och härliga buketter! 🙂 Håller med om att PoP har fina barnkläder.

  3. Oj, vilka buketter. Helt underbara! Vad är det för blå blomma?

  4. Kan tipsa om att POPs kläder är lite större än andra kläder så de ”håller” länge också – mycket bra 🙂 Eskil hade en mysdress i stl 62 på sig, han som börjar växa ur 68 i normala fall 🙂

    Kul med blommor, vi fick oxå en sån där mor- och barnbukett från Robbans jobb, jättefint 🙂

    • Ja, det har jag märkt – köpte några kläder i stl 50 på PoP som snarare är stl 56 – lite synd eftersom han var så liten i början och då var de från PoP de enda vi hade köpt i stl 50 så alla kläder var för stora… 😉

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

