Trött mamma, trött son…

Ja nu är vi trötta både G och jag, efter en hel eftermiddag på Lisebergs trädgårdsdagar. Jag får berätta mer ingående i helgen, men det var en mycket lyckad dag! G var först lite kinkig så jag fick bära honom hela visningen, men efter amning sov han så jag hann kolla runt, fika med kompisar och shoppa en del. 🙂

En liten kik på vad jag köpte, berättar mer om det också i ett längre inlägg.

Nu: fredagsmys! Ha en härlig kväll!

image

Posted from WordPress for Android

7 responses to “Trött mamma, trött son…

  1. Fjärilsfångare har du köpt… kul att ses, kram.

  2. Å vad härligt med en trädgårdsdag =). Synd att dom inte fixar en sån dag för oss uppe i stockholm =(. Ni fick fint väder oxå =).
    Glöm nu inte att visa vad du köpte, ha en skön kväll KRAM på dig

  3. Hej, det var skoj att ses idag. Kul att komma till mässan!!! Jag ska snart stoppa in mina bilder också.
    Ha det så bra.
    Kram Petra

  4. Det var roligt att träffas! och jag tror du också gick förbi Lisebergs sticklingförsäljning…… kan ana ett gräs jag känner igen 🙂
    Jag fotar och listar mina inköp i morgon, bra för minnet vad jag köpte och var de kommer att placeras. Men nu är jag helt slut…… men efter en natts sömn så får jag energin tillbaka och massor av trädgårdstid 🙂

    Ha en skön helg 🙂

  5. Härligt med trädgård och fina dagar!

    kram Mia

  6. Visst var det trevligt igår 🙂
    Bilder kommer hos mig med senare,,,,
    Hoppas allt e väl
    å missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    VÄLKOMMEN 🙂
    Håkan

  7. Hejsan! Ja precis, jag hade också barnvagn! Skönt att höra att lillen somnade till slut. Jag har nog aldrig varit in på din blogg… men jag skyller på mina barn. Sen jag blev gravid för snart fyra år sen har jag inte lagt till så många bloggar och det har ju onekligen hänt en hel del sen dess! Ha det gott i vårsommarvärmen!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

