Nytillskott till scrapbookingförrådet

Psst… Skvallra inte för Stefan men jag har köpt lite nya scrapbookinggrejer… 😉

I onsdags var jag och lillgrabben runt till två olika affärer i Partille. Först till Pappersakademin där de hade pappret ”Island mist” av Bobunny som jag använde till dopkorten. Vill ju gärna kunna använda samma papper till tackkorten och de var slut på Scrap & Hobby, dit vi dock åkte sen för att hämta några stämplar jag hade beställt. Väl där passade jag på att köpa mer av pappret ”Always there” av Ladybug, som jag också ska använda igen till tackkorten, och så slank det ner en vit och en svart stämpeldyna (funderar på att stämpla sångtexten med vit stämpel  på ett färgat papper, vore inte det läckert?) och ett glittrigt embossingpulver. Hehe, oops, blev visst en del… 😉 Men det är ju bara sånt jag verkligen behöver kommer använda! :mrgreen:

One response to “Nytillskott till scrapbookingförrådet

  1. Pengarna har en förmåga att rinna iväg när man är i såna affärer. Jag la ut några hundralappar i onsdags på papper och blommor. 🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

