På grönbete

Vilket härligt sommarväder det blev igen! Verkar som att det ska hålla i sig över långhelgen, hoppas det stämmer! 😀

Idag satt G och jag på gräsmattan en stund och G fick för första gången känna gräs mot fötterna. Det var spännande! Stora ögon och ivriga små händer som försökte röra det konstiga nya gröna – med resultat att hela han välte framåt. 😉 Inte så bra balans än… Men kanske en blivande trädgårdsmästare? 🙂

image

Postat från min Android

4 responses to “På grönbete

  1. Vilken härlig bild! Små barnfötter i en klöveräng! Oj, vad det blev varmt med en gång! Hett på jobbet! Hoppas verkligen det håller i sej.

  2. Myspys att känna gräs under fötterna och han komme säkert gå i sin mammas fotspår! 🙂

  3. Mysigt!! Olivia har inte fått känna på gräs än.. men det ska bli spännande. Vi har vår namnfest 9 juli. Bara en månad kvar ungefär.. ska bli kul. Ni då`?

  4. Ja, det blev en liten paus tyvärr. Dock en jobbig sådan eftersom jag så gärna ville blogga men inte hade någon tid alls. Men sista dagen idag med plugget – avslutades med opponering. Slutet gott!:)

    Söta bebisfötter mot frodig fyrklöver – bilden får mig att associera till känslan av den idyll som oftast målas upp i traditionella barnböcker. Kanske är jag något skolskadad, eller så är det helt enkelt din kamera, samt G.s förtjänst:)

    Kramar!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

