Bröllopskort

Vi var på bröllop i lördags och jag gjorde ett kort till det vackra brudparet. Bruden är med i samma pysselcirkel som jag och två till ur cirkeln var med på kortet, så jag kände pressen… 😉

Pappren jag använde är Bo Bunnys Flutter butter och Webster’s pages Winter’s wings collection – Swan lake. Remsorna med ”love” är från pappret Love anlass av Rayher.

Textstämplarna är Inkido (som vanligt… gillar deras stämplar!). Jag testade embossingpulvret Hologram för första gången, med svart stämpeldyna. De passar bra ihop! Hjärtstämpeln är gammal, minns inte var jag köpte den.

image

Det var ett jättetrevligt bröllop, skriver mer om det snart.

3 responses to “Bröllopskort

  1. vi har väl inte några direkta lantlivs-baserade stämplar från tgf.. däremot finns det en pojke som fiskar och har en groda bredvid sig, och en flicka som plockar blommor som kan passa till temat lantliv…

    stämplarna kommer från gcs artstamps…

  2. Vilket jätte fint kort! Förstår pressen med att ge till en pysselkompis men det löste du galant!

  3. Heisann!

    Nydelige kort.
    Mitt månedsbilde er på plass ;:OD
    Go’ hælj!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

