Nytt sömnrekord!

Natt till igår sov G 9 timmar i sträck och natt till idag först 9 timmar, sedan efter amning ytterligare 3 timmar! 😀 Fantastiskt! Så mycket har han inte sovit på flera veckor. Det regnar och är inte lika varmt idag, kanske därför han sov så länge på morgonen – han vaknade inte förrän 10.30.

Nu har han badat och om en stund ska vi gå till kyrkans Öppna förskola, det är säsongsavslutning idag med babyrytmik och glasstårta så det vill man ju inte missa! Synd att regnet öser ner, men man är väl halvnorsk och har väl regnkläder! 🙂

Postat från min Android

4 responses to “Nytt sömnrekord!

  1. Sant det er heeerlig naar de sover slik! Avas sover regelmessig ni timer naa, og et par ganger har hun slaatt til med 10 timer uten stopp!
    Det regner like mye i Stavanger som i Haugesund, ja. Minst:(

  2. Men lyxbarn!! haha.. När olivia har varit i sina språng har hon varit extra klängig och inte velat somna själv. Hon har börjat gallskrika så fort vi lagt ner henne.. men jag tyckte nog inte att förra perioden var något extra jobbig. Det höll verkligen inte i sig i 6 veckor som det står.. det måste vara i sällsynta fall… hoppas jag.. för er skull 😀 kram

  3. Åh vad skönt! 10 timmars sömn är inte att förakta! Här fick jag sova från typ 12 (vi satt uppe länge igår) till 4, sedan hämtade R in E vid 5-tiden och sen sov vi till 07.30. Känns lite lyxigt, men det är rätt bökigt nu när det är varmt! Tokvarmt här idag så jag hoppas det blir lite mindre varmt imorgon då..

  4. Härligt! 🙂 Hoppas han fortsätter på samma sätt… 🙂 Vilken fullspäckad dag! Var trevligt att ses…

    Kul att se bilderna nedan från ditt trädgårdsprojekt. Kommer att bli så fint! Verkar inte som om jag har rätt lösenord nu för att läsa de skyddade inläggen. Ha du bytt?

    Ha en fin fredag!

    Kram Karin

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

