Mer pysslat till dopet

De här skyltarna blev klara igår. Som ni ser följer de samma tema som inbjudningarna med noter, prickar och fjärilar. Jag funderade på att även använda stämpeln med Tryggare kan ingen vara, men kom inte på nåt bra så jag sparar det till tackkorten istället.🙂 Skyltarna är enklast tänkbara, vek bara ett papper i tre lika delar och fäste ihop så den står.

Kul att ha lite pysslat på dopet, blir ju inget festprogram eller så som på bröllop – och tur är det för jag hade aldrig hunnit!🙂

image

Postat från min Android

9 responses to “Mer pysslat till dopet

  1. vad du pysslar!🙂 Jättefint blir det🙂

  2. Tjusigt! Papperet ser hemtillverkat ut och du textar så snyggt! Trevlig dopfest önskar jag er!
    Ha det gott!/Laila

  3. Wow vilka snygga grejer! När är det dop? Lilleman är väl ganska ”gammal” nu. Fast det är kanske olika i olika familjer, vi brukar döpa våra små när de är 2-3 månader.

    • Han är 3.5 månader, ganska lagom känns det som, fast många av mina mammakompisar har dop nu för sina barn som är en månad äldre så det är rätt olika verkar det som.

  4. Vad duktig du är med dina flinka fingrar! Jättefint scrappat🙂
    Tack själv för senast, roligt att ni kunde komma på besök och få en liten pratstund. Funderade på den där löken jag fått av dig – piplök? Ser ut som gräslök med en liten toppig knopp, väldigt gracil och söt – har du något namn jag kan googla på?
    En kort hälsning idag ifrån mig, ha det bäst, kram🙂

  5. Det var jag som halkade på tangenterna….. hihi…..

  6. och fick inte iväg det som jag skrev – typiskt!!! Skrev att det var jättefina kort!!! Flinka fingrar🙂
    Och så undrar jag om du har några piplök ? namn jag kan googla på? Den ser ut som gräslök i stjälken, och har en toppig, gracil knop! Spännande🙂
    En kort hälsning från mig idag, kram Lotta🙂

  7. Jättefina kort! Känner igen färger och mönster🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

