Vad är det här för insekt?

Den här lille rackaren satt på min ros igår. Vad kan det vara för något? Ser ut som en blandning av humla och skalbagge…😮 Någon som vet?

Nu ska vi åka till Gunnebo slott och trädgårdar, ska bli trevligt med en liten utflykt. Jag älskar deras trädgårdar, särskilt köksträdgården är så inspirerande!

Ha en fin dag!

image

Postat från min Android

2 responses to “Vad är det här för insekt?

  1. Insekter är väl spännande, man dyker ofta på sådana man aldrig sett! Ska bli spännande att se om du får svar! =)

    Jag älskar också Gunnebo, hoppas ni får en härlig dag!

  2. när jag blir stor ska jag veta mer om alla småkryp, har skaffat böcker, vill veta mer om de nyttiga..

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

