Blåbär och hallon

Det finns många fördelar med att bo nästan på landet! Till exempel att kunna plocka såna här sötnosar när man går promenad…🙂

7 responses to “Blåbär och hallon

  1. Härligt =) har ni hallon i skogen oxå? Jag måste oxå ut och plocka lite blåbär någon dag och kanske kan jag hitta lite kantareller oxå, men det gör jag förstås inte!! jag har letat efter dom nu i många år men inte hittat något =(. kramis Mari

  2. Åh härligt! Ser fram emot att plocka imorgon..🙂 Ha en fin kväll!
    Kram

  3. Vi har också vildhallon och blåbär inpå knuten. Det har blivit en syltburk, men det mesta går rätt i mun! Vi är ute jag och alla pojkar och plockar. Väldigt roligt🙂 Kantareller har vi också hittat.

  4. Då blir det massa goda pajer nu!

  5. Åh vet du, sommar för mig är minnen och repriser från min barndom. Speciellt när man kan få plocka och äta sina egna bär🙂 Favoriter är hallon,röda vinbär :)fint du fotat. DUktigt på sånt.

  6. Underbart gott! Vi har ju tom blåbär på tomten!!!🙂 Fast hallon har vi inga, måste nog odla det🙂

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

