Luktärter och gurkört

En bukett från min trädgård med luktärter och gurkört. Vasen är loppisfynd och doften får man på köpet!

Trevlig söndag på er!

image

Postat från min Android

4 responses to “Luktärter och gurkört

  1. Har du fortfarande luktärtor i din trädgård, här har de blommat över…
    Kram Birgitta

  2. Se där, du odlar sannerligen din egen trädgård!:) Fin bukett, höstlig i all sin enkelhet. krams

  3. Hejsan!
    Jag vill bara fråga dig en sak eftersom att det ser ut som att du haft WordPress länge och eftersom du har vissa inlägg som är lösenordsskyddade. Jag skaffade en wordpressblogg förra veckan. Jag har gjort vissa inlägg skyddade. Men om man får mitt lösen så finns det ju på datorn hela tiden. Hur loggar folk ut liksom? Det är ju dumt om någon lånar en offentlig dator och loggar in eller om någon lånar ut sin dator. Vet du hur mina läsare ska göra för att logga ut liksom?
    Hälsningar Malin

  4. Luktärter är ju bara så underbara. Mina kom igång väldigt sent (tack vare allt regn) men blommar fortfarande om än lite försiktigt. Ja, här vräker regnet ner. Ibland känner jag mig som en amatörmeterolog med tanke på hur mycket prat det blir dessa dagar. Jag bor i Höör som ligger mitt i Skåne, en pendlingsort med många inflyttade från Malmö/Lund (som vi) dit det är bra tågförbindelser.

    Hälsar Åsa

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

