Finast just nu – september

Äntligen har jag köpt en glansmiskantus, har velat ha en sedan jag gick en kurs i trädgårdsdesign för två år sedan och kursledaren alltid pratade om hur fint det gräset var…🙂

Vi köpte det i våras och nu blommar det så fint och skänker höstfägring till buskplanteringen. Tyvärr råkade jag plantera det för nära trädgårdsprakttryt så det är lite inklämt, måste nog flytta det till våren…

4 responses to “Finast just nu – september

  1. Ja nu är gräsen fina. Under sommaren märker man inte mycket utav dem men helt plötsligt bara står de där🙂
    Fortsatt trevlig helg
    Birgitta

  2. det er det den heter ja! Så den her om dagen og kunne ikke komme på navnet. Takk😀

  3. Jag har en likadan, visst är den vacker?

    Kram Birgitta

  4. gräs är fint

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

