Besök på Kungälv garden center

Idag var G och jag på Kungälv garden center och köpte lite växter. G gillade att jag ställde växterna på hans barnvagn, han skrattade och tittade på färgerna.

Det blev några lila, röda och silverfärgade växter till en höstkruka (visar bild när den är klar) och ett gäng marktäckare till stenpartiet utanför vårt hus som tillhör de gemensamma områdena; olika sorters Sedum och krypande timjan.

Hoppas på fint väder och glad bebis på fredag så jag får planteringstid!🙂

image
image

Postat från min Android

3 responses to “Besök på Kungälv garden center

  1. Visst är det kul att gå omkring på att växtcenter, och bara njuta av alla blommor… och köpa förstås.

    Kram Birgitta

  2. Vilken perfekt växtvagn😉

    Hälsar Åsa

  3. Härlig kompott av höstliga växter!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

