Tackkort dopet

Nu är äntligen tackkorten från dopet utskickade. Jag har använt samma papper som till inbjudningarna men i en annan komposition och lagt till en utstansad spets som bryter av mellan de två färgade pappren.

Papper: akvarellpapper, LadyBug Always there – For someone you love, BoBunny Double dot Island mist
Stämplar: Inkido Tusen tack och Tryggare kan ingen vara

Eftersom vi skrev ut tacktexten själva kunde jag skriva personliga tack, vilket kändes kul även om det tog lite extra tid.

3 responses to “Tackkort dopet

  1. Jättefint! Jag la nyligen ut ett dopkort i bloggen, skoj att göra till lite festligare tillfällen.

  2. Wow! Så fine kort!:) så koselig å få slike personlige kort..

  3. Sv: Tack!Mallen hittade jag när jag googlade dopkort. Nej, ska man göra en massa kort gäller det att hålla det enkelt och rent. Du har verkligen lyckats göra fina!

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

