Fyndat på Netto – pysselförvaring

Igår var jag på Netto, jag hade hört att de hade erbjudande på barnmat och välling. De var förstås slut när jag kom (gäller nog att vara där när de öppnar) men jag hittade den här istället. En ”twinbox” med massa småfack – för 29 pix! Jag behöver förvaring till min pysselhörna som svämmar över just nu, den blir perfekt att ha småsaker i! Jag köpte ett sortimentskåp på Clas Ohlson för ett tag sen men eftersom det krävs lite montering står det ännu oanvänt… Kanske jag ger det till Stefan att ha spik och sånt i, nu när jag hittade en så fiffig låda…🙂

image
image

Postat från min Android

2 responses to “Fyndat på Netto – pysselförvaring

  1. Jag har nåt sånt verktygsgrejs i scraphörnan och tycker det är jättesmidigt. Bling-bling, brads, berlocker mm som annars försvinner lätt.

  2. En brahalåda, toppen…

    Kram Birgitta

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

