Klickat hem…

… den här söta mysdräkten från danska favoritmärket Ej sikke lej, mitt första köp på Oii design. Först köpte jag en annan som var på rea men den hade precis tagit slut – jag måste ha klickat samtidigt som nån annan, retligt! Men då fick jag alltså den här istället – till samma reapris, fast den är nyinkommen. Det kallar jag bra service!😀
Nu längtar jag bara tills den är lagom stor för G…🙂

image
image

Postat från min Android

3 responses to “Klickat hem…

  1. Gud så fin!! Jag vill höra din kommentar sen om ICAs blöjor oxå. Imorgon får du köpa Expressen, då är vi med i ett reportage😀.. trevlig helg
    kram kram

  2. Vilken härlig mysdräkt…

    Kram Birgitta

  3. vad fin! Själv hade jag med mig den lille idag för att köpa 2 st pyjamas och BARA PYJAMAS!!! i stl 68. Kom hem med två pyjamaser men även en kasse från PoP med en ny mörkblå och vitrandig body och en sparkdräkt med lamm på framsidan och ränder på baksidan. Jag är hopplös!!😉

Tack för att du lämnar en kommentar, jag blir jätteglad!

